Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi arzător de grăsimi vs adderall

Dos și nu pentru pierderea de grăsimi

Snap Eddie Carmel cu cantitatea de mâncare pe care-o mănâncă într-o zi.

Dos și nu la pierderea în greutate, 10 dos și nu trebuie să fii conștient de pierderea în greutate

Fotografie via Getty Să zicem că vrei să slăbești un pic. Ce-ai alege dintre alimentele astea: un latte cu lapte degresat sau cu lapte integral? Un baton de cereale cu puține calorii, sau friptură și ouă?

O salată cu dressing light sau aceeași salată înecată în sos ranch cu lapte bătut? Dacă ești ca majoritatea oamenilor, fie nu ești sigur cum să răspunzi, fie ești foarte sigur — dar și greșești foarte tare. Și nu e vina ta. Experții zic că de vină sunt zecile de ani de sfaturi greșite sau derutante despre alimentație — sfaturi care nu s-au bazat niciodată pe știință exactă.

Publicitate Departamentul de Agricultură al Statelor Unite, împreună cu agenția care se cheamă azi Servicii Umane și de Sănătate, a lansat primul set de recomandări pentru alimentație la nivel național în Broșura aia de 20 de pagini se concentra în primul rând pe trei răufăcători împotriva sănătății: grăsimea, grăsimile saturate și colesterolul.

Cum pierd grăsimea abdominală într-o singură noapte! Fără dietă strictă, fără antrenament!

De curând, au apărut dovezi științifice care demonstrează cu vârf și-ndesat că grăsimile alimentare și colesterolul sunt mai degrabă adăugiri nevinovate, nu toxice, la dieta umană. Și grăsimile saturate par că vor primi în curând un verdict asemănător de grațiere.

În mod special ideea că eliminarea grăsimii dos și nu pentru pierderea de grăsimi alimentație ar fi benefică pentru sănătate n-a fost niciodată susținută de dovezi concrete, a spus Lustig. Chiar săptămâna asta, niște colegi de-ai lui Lustig de la UCSF au publicat un raport incendiarcare dezvăluie că lobby-iștii industriei de zahăr au finanțat în anii '60 studiile care asociau bolile cardiovasculare cu grăsimea și colesterolul, dar au minimalizat dovezile conform cărora adevăratul ucigaș e zahărul.

dos și nu pentru pierderea de grăsimi

Nina Teicholz, jurnalistă în domeniul științific și autoarea volumului The Big Fat Surprisea spus că mare parte din efortul anti-grăsime a venit din partea Asociației Americane Cardiace AHAcare și-a bazat poziția anti-grăsimi pe faptul că grăsimea are cam de două ori mai multe calorii per gram decât proteinele și carbohidrații. Dar pentru că grăsimile au multe calorii, au adoptat poziția asta anti-grăsimi, iar guvernul s-a luat după exemplul lor. În mod sigur studiile din anii '60, măsluite de Asociația Zahărului și publicate în prestigiosul New England Journal of Medicine, au contribuit la fricile noastre colective față de grăsime.

Până-n anii '90, când Teicholz spune că datele epidemiologice se adunaseră, deja, ca să indice că o dietă cu puține grăsimi și mulți carbohidrați nu ajută nici la slăbit nici împotriva bolilor de inimă — ale naibii calorii — răul fusese în dos și nu pentru pierderea de grăsimi parte făcut.

Cum să scapi de grăsime fără să-ți distrugi viața

Citește și NASA mă plăteşte cu 14 mii de euro, ca să stau întins în pat trei luni Statisticile îi dau dreptate. De când guvernul american a publicat primele recomandări la nivel național pentru alimentație înrata obezității și dos și nu pentru pierderea de grăsimi bolilor co-morbide a crescut la un nivel mai mare decât dublu.

Peste ocean, autoritățile în domeniul sănătății publice au urmat modelul american în privința grăsimilor.

dos și nu pentru pierderea de grăsimi

Rezultatele au fost la fel de sumbre. La începutul anului, un ONG britanic numit Forumul Național împotriva Obezității NOF a publicat un verdict usturător la adresa politicilor alimentare și de nutriție ale guvernului din țara respectivă.

Dos și nu face pentru pierderea de grăsime.

Aseem Malhotra, un cardiolog britanic, consultant NOF pentru acest raport, a declarat la scurt timp după ce a fost publicat.

Aproape tot ce mănânci sau bei conține unul sau mai multe dintre ele. Și dacă urmezi sfaturile guvernului, să mănânci mai puține grăsimi, e inevitabil să nu-ți crească foarte mult consumul de carbohidrați, a spus ea. Exact asta s-a întâmplat la nivelul întregii populații, în anii '80 și ' O întreagă generație de profesioniști din domeniul medical a acceptat — și a transmis pacienților — recomandarea guvernului de a evita grăsimile și colesterolul. Mulți încă o fac.

Publicitate Ca să dăm Cezarului ce-i al Cezarului: cea mai recentă versiune de recomandări nutriționale ale guvernului american nu mai propune explicit o aportul maxim de grăsimi pentru pierderea în greutate pentru consumul total de grăsime și colesterol. Dar omisiunea asta e mai mult o retractare tacită a unor sfaturi proaste, decât o recunoaștere publică a greșelii, a spus Teicholz.

Pierderea de grăsime 3 luni, Bernstein centre de dieta dr

Un alt exemplu al cruciadei constante a guvernului împotriva grăsimii: Recomandările Nutriționale pentru Americani din încă promovează lactatele degresate, în defavoarea celor integrale — o recomandare pe care cele mai noi studii nu o susțin. Nucile, de exemplu, sunt o sursă mai sănătoasă de grăsimi, a spus el. Dar dacă ai de gând să bei niște lapte sau să mănânci niște iaurt, studiile arată că talia ta ar avea mai multe de câștigat de pe urma soiurilor integrale — probabil pentru că sunt mai hrănitoare și reduc mâncatul în exces.

Publicitate Teicholz a spus că e greu să supraestimezi efectul poziției autrităților naționale din domeniul sănătății în favoarea carbohidraților și împotriva grăsimilor. În Marea Britanie, falia dintre cercetările în nutriție și politicile alimentare ale guvernului a erodat comunitatea de sănătate publică.

Ghid definitiv pentru pierderea de grăsime

De la apariția raportului. Forumul Național împotriva Obezității și-a pierdut patru dintre membrii seniori, iar conflictul a iscat o dezbatere la nivel național printre doctori, cercetători în nutriție și autori de politici publice, pe tema alimentelor care chiar au ce căuta înr-o dietă sănătoasă.

Acest ultim aspect — că ar trebui să fim cu toții mult mai puțin atenți la ce nutrienți conține un anumit aliment — e important. Willett de la Harvard a spus că riști să devii confuz dacă te concentrezi doar asupra conținutului de macro și micronutrienți și că nu-i o modalitate bună de a evalua impactul unui aliment asupra sănătății.

Publicitate Deci ce poți să faci tu, om confuz și la regim?

  • Pierderea în greutate dvd pentru începători
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog Sfat 2: Construiește-ți cardul încet Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală hiit rezultate 3 luni voluntarii.
  • Casey Johnston
  • Ghid definitiv pentru pierderea de grăsime. Ghidul definitiv pentru pierderea de grăsimi
  • Adesea, articole despre teorii nefondate se răspândesc perețelele de socializare și primesc oatenție inutilă din partea publicului larg.
  • Exercitarea la vărsare de lire sterline Dos și nu face pentru pierderea de grăsime.
  • La domiciliu pierde greutatea

Jenny Knight, 30, e logoped și mamă a doi copii, din Norman, Oklahoma. La 1,75 de metri și peste kilograme, e obeză după orice standarde. La fel ca mulți americani cu probleme cu greutatea, Knight a experimentat cu sute de regimuri diferite, care, când tragi linie, promovează toate reducerea de grăsimi sau de calorii, ca să slăbești.

  • Cum să pierdeți greutatea în gta 5
  • Ard maxim grasimi componente de platina Pastile de slabit repede medicament pentru arderea grăsimilor xanax.
  • Pe internet, se pare că toate informațiile legate de diferitele tipuri fizice se concentrează asupra ectomorfilor, care au dificultăți în a câștiga greutate și masa musculară.
  • 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta - Pierderea de grăsime 3 luni
  • Anumite afecțiuni de sănătate precum sindromul metabolic Echilibrul hormonal Puteți viza zone specifice pentru scăderea în greutate?
  • Первая тысяча простых чисел в двоичной системе, используемой для арифметических вычислений со времени изобретения электронных компьютеров, по порядку проходила перед .
  • Latex la pierderea în greutate

Mai devreme sau mai târziu, toate au trădat-o. Dar din februarie, Knight a intrat la un regim axat pe grăsimi, conceput de David Ludwig, profesor în nutriție la Harvard.

dos și nu pentru pierderea de grăsimi

Într-o declarație pentru VICE, Ludwig a spus că eliminarea grăsimii din dietă, în favoarea carbohidraților rafinați poate să provoace o cascadă de modificări metabolice, care alimentează boli gen diabet și determină celulele adipoase din corp să înmagazineze — în loc să ardă — energia. Dacă elimini și mai multe calorii din dietă nu faci decât să pui și mai mult gaz pe focul ăsta.

Planul lui, pe care-l descrie în cartea Always Hungry? Până acum, cu planul lui Ludwig Knight a slăbit 14,5 de kilograme. Dar nu doar pierderea în greutate e ce-o face să se simtă optimistă. Dar un lucru e clar: grăsimile din alimente n-au fost niciodată bau-baul pe care l-au descris autoritățile de sănătate.