Alimentatie sanatoasa - 35 de reguli pentru o viata mai buna

Alimentați vă corpul, Ce se întâmplă cu corpul tău dacă nu mai mănânci carbohidrați

Alimentați-vă corpul pentru a maximiza pierderea în greutate atunci când mergeți

Sus Chiar daca nu este cea mai populara leguma in meniul traditional romanesc, broccoliul este cu siguranta unul dintre cele mai nutritive alimente.

Continutul sau bogat in fibre, antioxidanti, complexul de vitamine B, vitaminele A, C si K si mineralele pe care le furnizeaza justifica numeroasele beneficii pe care broccoliul le aduce sanatatii. O cercetare recenta a Universitatii de Est din Anglia a descoperit ca sulforafanul, un compus care se regaseste cu generozitate in broccoli, poate avea un rol preventiv in instalarea si evolutia osteoporozei.

Sulforafanul are proprietati antiinflamatorii si este responsabil pentru inhibarea deteriorarii cartilagiilor de la nivelul articulatiilor.

Ajutati-va corpul sa fie puternic si sanatos prin consumul de broccoli

Rolul broccoliului in prevenirea unui numar important de afectiuni este recunoscut de lumea medicala. Leguma poate sa detoxifice organismul si sa previna instalarea mai multor tipuri de cancer, precum cancerul mamarcancerul vezicii urinare, cancerul de colon sau ovarian.

alimentați vă corpul

Anumite studii au demonstrat ca substanta regasita in broccoli, numita indolcarbinol, are un efect preventiv in cazul cancerelor cu implicatie hormonala, precum cancerul de prostata. Intrucat este o sursa bogata de acid folic, vitamina care impiedica instalarea si evolutia depresiei, oboselii cronice si tulburarilor de memorie, chiar si a tulburarilor psihologice grave, precum schizofrenia.

  • Acest lucru il puteti face prin planificarea unei diete sanatoase cu pasi marunti, si nu prin schimbari nutritionale drastice.
  • Juul pods și pierderea în greutate
  • Ce se întâmplă cu corpul tău dacă nu mai mănânci carbohidrați
  • Cele mai bune boostere de pierdere în greutate
  • 9 sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa
  • Cel mai bun ars de grăsime 2021

Alimentați vă corpul persoane marturisesc ca mesele in care includ broccoliul au un efect pozitiv asupra starii lor de spirit. Calciul si vitamina K din broccoli contribuie masiv la cresterea densitatii osoase si la mentinerea sanatatii oaselor, chiar si la varste inaintate.

Fiind o sursa excelenta de potasiu, broccoliul contribuie la reglarea tensiunii arteriale si la mentinerea echilibrului sistemului nervos.

alimentați vă corpul

Vitamina B6 si acidul folic s-au dovedit utile, in cadrul unor studii de specialitate, in protectia organismului impotriva afectiunilor cardiace si atacului cerebral.

Fibrele alimentare din broccoli contribuie la mentinerea unei bune digestii si previn constipatia, ajutand la eliminarea eficienta a materiilor fecale prin tractul digestiv.

Va puteti bucura la maximum de acest beneficiu, daca pregatiti broccoliul la aburi sau prin fierbere, inainte sa il consumati.

  • Nu aveți niciun articol în coșul de cumpărături.
  • Slimming w chipsuri
  • Alimentația sănătoasă - Mănâncă Înțelept
  • Mancare de post pentru slabit
  • Alimentatie sanatoasa - 35 de reguli pentru o viata mai buna
  • Doamna fit find burner

Broccoliul contine luteina, antioxidant esential pentru sanatatea vederii, asociat cu un risc scazut de dezvoltare a degenerarii maculare si a alimentați vă corpul la varste inaintate.

Mai mult decat atat, aceasta leguma crucifera contine vitamina A, esentiala pentru acuratetea vederii. Tot broccoliul contine glucorafanina, o substanta care inslesneste regenerearea pielii dupa expunerea prelungita la soare sau odata cu inaintarea in varsta.

alimentați vă corpul

Cercetatorii Institutului de Cercetare Alimentara din Norwich, Anglia, au descoperit ca broccoliul contine de ori mai multa glucorafanina decat orice alt aliment vegetal consumat de om, un nutrient cu rol potential in prevenirea afectiunilor cardiace. Vitamina C din broccoli intareste sistemul imunitar si ajuta organismul sa lupte eficient cu infectiile.

De asemenea, fitonutrientii si fitochimicalele furnizate de aceasta leguma crucifera detoxifica organismul si ii sporeste rezistenta in fata infectiilor, de orice natura ar fi acestea.

Broccoliul gatit la aburi sau prin fierbere furnizeaza fibre solubile din belsug, care stimuleaza procesele metabolice si digestia, astfel incat nivelul de colesterol scade in mod semnificativ.

9 sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa

Broccoliul este si o sursa pretioasa de kaempferol, despre care oamenii de stiinta spun ca alimentați vă corpul diminua impactul negativ al alergenilor asupra organismului. Acest proces explica, totodata, si proprietatile antiinflamatorii unice ale acestei legume verzi, foarte importante in cazul alergiilor si bolilor autoimune. Din acest motiv, cercetatorii spun ca broccoliul este un candidat excelent pentru lista unei diete hipoalergenice.

Broccoliul poate alimentați vă corpul consumat sub forma de garnitura in cadrul diverselor preparate sau ca ingredient sanatos intr-o reteta de paste cu ulei de maslinenuci de pin, sare si piper.

Program de alimentație pentru sală: cum să mănânci corect pentru a crește masa musculară

Broccoliul mai poate fi adaugat in salate asortate sau omlete. Magda Zarojanu - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof. Camelia Adina Calin - Ambulatoriul de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof. Mihaela Nicoleta Mindrescu - Ambulatoriul de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof.