1. Gata setată Du-te

Scări de slăbire

Adresa de e-mail a destinatarului X Cand ajungeti la locul de munca in fiecare dimineata, eventual cu cafeaua in mana, este mult mai tentant sa urcati la birou folosind liftul.

scări de slăbire

La fel de convenabil este ca, dupa o zi obositoare la serviciu, in drum spre casa, sa folositi scarile rulante de la metrou sau liftul de la blocul in care locuiti.

Dar urcatul scarilor inseamna mai mult decat un efort pe care doriti sa-l evitati.

Scările, mai bune decât sala de fitness. Vezi cum să slăbeşti urcând pe scări! De pe Dietă şi slăbire Sănătate Înainte să investeşti într-un abonament la sală sau un aparat pentru fitness, gândeşte-te dacă nu ai la îndemână un set de scări pe care le poţi folosi.

Urcatul scarilor inseamna exercitiu fizic si, implicit, arderea unei cantitati importante de calorii. In plus, reprezinta o metoda foarte buna pentru a va incepe ziua.

scări de slăbire

Acest exercitiu simplu poate deveni un mic antrenament de zi cu zi ce va poate consolida oasele si muschii. Asta, desigur, daca nu suferiti de vreo afectiune care sa faca din urcatul scarilor un risc pentru sanatatea dumneavoastra. Cate calorii se ard prin urcatul scarilor Urcatul pe scari arde destule calorii, avand in vedere ca este un exercitiu care dureaza foarte putin.

scări de slăbire

Ba chiar enorm de multe, comparativ cu mersul cu liftul. Potrivit studiilor in domeniu, o persoana care cantareste 57 de kilograme arde 21 de calorii daca urca pe scara unui etaj.

DIETA pentru SLĂBIT – care este cea mai bună?

Stand un minut intr-un lift, aceeasi persoana consuma doar 2 calorii. Daca urcati scarile de scări de slăbire multe ori pe zi la birou iesire in pauze, coborat la receptia cladirii etc.

  • Arzi mai multe calorii alergând și coborând scările în comparație cu jogging-ul sau mersul pe bicicletă într-un ritm moderat, fără prea multă înclinare, potrivit Consiliului american pentru exerciții.
  • Cum să pierzi grăsimea în jurul taliei mele
  • Meti dana să piardă în greutate
  • Bojariu: Sunt zone în care a plouat cât într-o lună Mersul pe jos face cu adevărat piciorul frumos!
  • Cum ardem calorii prin urcatul scarilor
  • Puncte de rugăciune pentru a pierde în greutate
  • Planuri alimentare masa musculara
  • Cum sa scapi de kilogramele in plus doar urcand scarile

Urcatul scarilor poate deveni un antrenament util pentru slabit, care poate deveni de doua ori mai eficient intr-o sala de sport, folosind un aparat care simuleaza urcatul treptelor. Astfel, o persoana de 80 de kilograme care foloseste un asemenea aparat timp de 45 minute consuma aproximativ calorii.

Scările, mai bune decât sala de fitness. Dieta indiana - Slabesti 8 kg in 7 zile Vezi cum să slăbeşti urcând pe scări! De pe Dietă şi slăbire Sănătate Înainte să investeşti într-un abonament la sală sau un aparat pentru fitness, gândeşte-te dacă nu ai la îndemână un set de scări pe care le poţi folosi.

Urcatul scarilor, mult mai eficient decat mersul pe jos In plus, studiile au demonstrat ca, o persoana, cu cat cantareste mai mult, cu atat va arde mai multe calorii urcand scari, dar scări de slăbire ca urcatul scarilor este mai eficient decat mersul pe jos in ritm alert. Potrivit Harvard Health Publications, o persoana de 57 de kilograme arde de calorii folosind timp de o ora un aparat care simuleaza urcatul treptelor, o persoana de 70 de kilograme arde de calorii, iar o persoana de 84 de kilograme consuma de calorii pe ora.

scări de slăbire

In cazul in care pierderea in greutate este scopul scări de slăbire, daca ardeti cu mai multe calorii decat mancati intr-o zi, va poate ajuta sa pierdeti o jumatate de kilogram pe saptamana. Treapta cu treapta Pe de alta parte, se recomanda ca urcatul scarilor sa se faca treapta cu treapta, nu din doua in doua, pentru ca prima varianta este mai eficienta din punct de vedere al arderii caloriilor.

scări de slăbire

Chiar daca a urca doua trepte odata presupune un necesar mai mare de energie, scurtand timpul de urcare a unei scari scade si numarul caloriilor consumate. Astfel, dieta yang unui studiu al cercetatorilor Universitatii Roehampton din Marea Britanie s-a demonstrat ca urcatul unei scari pe o diferenta de nivel de 15 metri a presupus arderea a calorii daca s-a facut treapta cu treapta, respectiv doar de calorii daca s-a urcat din doua in doua trepte.

Nota pentru articolul «Cum ardem calorii prin urcatul scarilor»

scări de slăbire