Descoperiți-vă BME și TDEE

Macronutrient de admisie pentru pierderea de grăsimi. Reducerea grăsimii corporale

Recenzii de gadget-uri, sfaturi utile, informații interesante și cele mai recente știri. Dar fiind capabil să proiecta mesele care îndeplinesc obiectivele de admisie a nutriției au fost mereu mai dure. În acest articol, veți afla rapid cum puteți face acest lucru utilizând o foaie de calcul Excel și un calculator online gratuit. Cum îţi organizezi mesele pentru pierdere în greutate?

forța aeriană pierderea în greutate bmt

Carbohidrați, proteine, grăsimi, fibre. Fiecare produs alimentar pe care îl consumați este un amestec de aceste tipuri. Și fiecare dietă, fie că este o dovadă sau o mânie, recomandă diferite rapoarte ale acestor macronutrienți.

Pentru a reuși cu aceste diete, evident că trebuie să puteți face trei lucruri. Calculați macronutrienții cărora li se permite să mâncați. Urmăriți macronutrienții pe care îi consumați.

Alcoolul și modelele de admisie macronutrientă sunt legate de adipozitatea generală și centrală

Proiectați mâncăruri care respectă aceste cote macronutriente. Este un instrument flexibil de fitness, care calculează macronutrienții pe care sunteți în stare să îi consumați pe baza datelor introduse, inclusiv compoziția corporală și tipul de dietă pe care doriți să o urmați.

Acestea sunt informații despre sex, vârstă, înălțime, greutate, activitate și exercițiu. Pe baza intrărilor dvs. BME este rata metabolică de bază. Acesta este numărul de calorii pe care corpul dvs. TDEE este cheltuielile dvs. Acestea sunt caloriile aproximative pe care corpul le arde, ținând cont de cantitatea de activitate și de exercițiile pe care macronutrient de admisie pentru pierderea de grăsimi faceți, în fiecare zi.

Selectați un obiectiv Scopul selectat modifică numărul de calorii pe care macronutrient de admisie pentru pierderea de grăsimi veți putea consuma în fiecare zi. Puteți selecta între pierderea de grăsime, menținerea greutății curente, creșterea greutății volum sau adăugarea unui aport caloric particularizat. Dacă alegeți să reduceți sau să vă măriți greutatea, selectați cât de agresiv sunteți pregătiți să faceți acest lucru.

Dar puteți alege în mod util din mai multe altele. Legume și fructe, în special cele fibroase și de sezon Uleiuri cum ar fi: ulei de măsline, nucă sau cocos Nuci și semințe Cereale precum: ovăz, orez și quinoa Mâncând în mare parte aceste tipuri de alimente, mesele vor fi mai sățioase cu mai puține calorii, vei evita mai bine foamea și poftele și de asemenea deficiențele nutriționale ale alimentelor.

Poate deveni plictisitor, așa că nu ezita să incluzi gustări în planul tău de masă. Selectați planul în care doriți să trăiți pentru următoarele câteva luni. Odată selectată, vi se vor afișa rapoartele de macronutrienți pe care ar trebui să să piardă în greutate traducere romana urmăriți. Dacă este necesar, puteți modifica ele însele. Dacă aș fi vrut, aș putea să o înlocuiesc manual și să o schimb în altceva.

Derulați în jos și vi se vor afișa rezultatele.

  • De câte calorii trebuie să arzi pentru a pierde 1 kg? - Ulei
  • El tigre fat burner

Luați notă de aceste numere, altfel va trebui să completați din nou formularul pentru a le accesa. Acestea sunt macronutrimentele pe care le veți urmări să le loviți cât mai aproape posibil în fiecare zi. Veți realiza acest lucru prin proiectarea meselor care respectă aceste cote macronutriente în foaia de calcul menționată mai jos.

tomato pentru a pierde burta gras

Aceasta este din trei motive principale: Este pre-populate cu informații nutriționale de peste de produse alimentare. Toate materialele macronutrienți relevante pentru fiecare produs alimentar sunt stocate: calorii, proteine, grăsimi, carbohidrați și fibre.

Este extrem de ușor de utilizat Odată ce ați deschis foaia de calcul, vi se va cere să acordați permisiunea ca foaia de calcul să execute macrocomenzi.

Cum se construiesc mese perfecte cu calculatorul IIFYM și Excel

Înțelegeți scădere în greutate 7 kg în 1 lună lucru și vă va ajuta foaia de calcul să execute câteva funcții avansate, cum sunt 62 și vreau să pierd greutatea fi arhivarea datelor despre mesele din trecut. Puteți utiliza în continuare funcțiile principale dacă nu permiteți macrocomenzile. În foaia de calcul, există opt file. Cele două necesare pentru proiectarea meselor perfecte pe bază de macronutrienți sunt FoodEntry, și FoodList.

De câte calorii trebuie să arzi pentru a pierde 1 kg? De ce este atât de dificil să arzi grăsime?? Ce se întâmplă când mergeți la o dietă? Condiții de ardere a grăsimilor. Antrenamente de ardere a grăsimilor.

Calculul caloriilor pe zi. Calcul în Excel Ceilalți ar putea fi la îndemână, dar aceste două sunt cele mai importante pentru scopurile noastre de a crea mese.

Pregătirea filei FoodEntry 2 minute FoodEntry este unde puteți înregistra ceea ce foaie de calcul pentru pierderea în greutate mâncat în timpul unei zile întregi. Dacă doriți doar să creați mese, acesta este cel mai bun loc pentru a face acest lucru. Sub secțiunea Total zilnică din această filă, introduceți obiectivele zilnice și țintele individuale pentru mese.

pierdere în greutate dr cartersville ga

Pentru obiectivele de masă, puteți introduce manual acest lucru sau puteți păstra lucrurile simple cu o formulă de bază pentru a împărți ținta zilnică cu trei, indicând macronutrienții pe care doriți să le obțineți în micul dejun, masa de prânz și cină. Acest lucru vă arată cât de multe macronutrienți ați lăsat pentru această zi. Dacă utilizați foaia de calcul la întregul său potențial, asigurați-vă că introduceți data și căutați calorii în partea de sus a filei.

Obiectivul de pierdere în greutate a grăsimilor corporale

La sfârșitul fiecărei zile după fiecare masăfaceți clic pe Salvați date zilnice și ștergeți, iar datele vor fi salvate în fila DailyRecord pentru foaie de calcul pentru pierderea în greutate să te uiți înapoi. După aceste modificări simple.

raportul de macronutrient bun pentru pierderea în greutate

Suntem gata să începem. Planificarea meselor Să luăm exemplul de proiectare a unui mic dejun gatit. Adăugați părțile componente ale micului dejun la fila FoodEntry. Pentru fiecare articol de hrană, acum puteți să jucați cu dimensiunile porțiunilor pentru a încerca să potriviți macronutrienții țintă cât mai strâns posibil. În exemplul de mai jos, am selectat diferite tipuri de pâine pentru a vedea care mi-ar da cea mai mare fibră și mi-am dat macronutrient de admisie pentru pierderea de grăsimi că 2,5 felii mi-ar permite să ajung cât mai aproape de ținta Meal Meal.

Cât de multe calorii ar trebui să mănânc să scap de greutate? După cum puteți vedea, m-am apropiat destul de mult Puteți utiliza această filă pentru a crea mese atât de complexe pe cât doriți, introducând greutățile exacte ale morcovilor într-o plăcintă sau tipul și greutatea cărnii de vită în hotpot. Ideea este că, pe măsură ce faceți acest lucru, puteți modifica greutatea fiecărui ingredient pentru a vă asigura că obțineți macronutrienții de care aveți nevoie.

Dacă vă străduiți să vă atingeți țintele de fibre, pur și simplu căutați ingrediente cu un conținut de fibre mai mare și adăugați mai multe în rețeta dvs. După ce ați terminat planificarea unei mese, puteți fie să ștergeți datele manual, fie, dacă doriți să salvați datele în jurnalul de masă inclus în foaia de calcul, faceți clic pe Salvați date zilnice și clare, fie după fiecare masă sau la sfârșitul zilei, în funcție de modul în care doriți să utilizați foaia de calcul.

Cum se creează un grafic de pierdere în greutate Dacă vă decideți să vă salvați mesele la MealLog, ar trebui să citiți despre importanța feedback-ului inteligent Cum să pierdeți greutatea și să economisiți bani cu feedback inteligent Cum să pierdeți din greutate și să economisiți bani cu feedback inteligent Sunt încercările dvs.

Din fericire, tehnica simplă de feedback inteligent vă poate ajuta să vă abordați obiectivele pe termen lung. Citiți mai multe și modul în care datele salvate pot fi utilizate pentru a vă ajuta să vă atingeți mai eficient obiectivele de sănătate. Alte puncte de interes Puteți proiecta și salva o rețetă pentru o dată ulterioară, astfel încât să o puteți selecta din nou în viitor.

Reducerea grăsimii corporale

Pentru aceasta, adăugați toate ingredientele la fila RecipeCalc nu fila FoodEntry și copiați celulele evidențiate în acea filă B6-J6 în mod prestabilit în fila FoodList. Salvați foaia de calcul. Acum puteți recupera cu ușurință acea rețetă pentru mese viitoare. Cum să creați un grafic de pierdere în greutate Dacă un articol de alimente nu se găsește în lista de produse alimentare, utilizați un site ca Nutritional Data pentru a găsi informațiile, apoi adăugați-l manual în fila FoodList Planificarea mesei perfecte de fiecare dată Utilizarea calculatorului IIFYM împreună cu această foaie de calcul Excel vă va permite să creați mese 7 moduri de a vă oferi mese proaspete și sănătoase livrate la domiciliu 7 moduri de a vă oferi mese proaspete și sănătoase livrate la domiciliu Un serviciu de livrare a mesei poate fi doar ceea ce trebuie să începeți să vă bucurați de alimente proaspete și sănătoase.

trebuie să mi pierd greutatea

Iată câteva servicii care oferă o gamă largă de opțiuni de personalizare. Citește mai mult care vă oferă cantitatea potrivită de macronutrienți de fiecare dată.

arzător de grăsime înainte sau după masă

Free Greutate Group Tracker șablon pentru Excel Metoda 4 Urmați o pierdere în greutate online și pe un dispozitiv mobil În acest articol: Creează-ți greutatea Creează-ți o diagramă de pierdere în greutate în Excel Descărcați o diagramă de pierdere în greutate Urmăriți pierderea în greutate online și pe un dispozitiv mobil20 Referințe Atingerea greutății cuiva este adesea dificilă, dar și sănătatea ta.

Cum se creează un grafic de pierdere în greutate - Cum Să - Cum îţi organizezi mesele pentru pierdere în greutate? Oamenii Chow 3. Utilizarea Excel pentru acest scop vă permite să vă păstrați deplina proprietate asupra datelor dvs.

Unele persoane ar putea prefera să folosească și alte alternative. În acest caz, ați putea verifica Mănâncă acest lucru mult reexaminarea noastră Planificați-vă automat mesele și macronutrient de admisie pentru pierderea de grăsimi o dietă mai ușoară cu mâncarea.