Articole asemanatoare

Arde sprinturi de grăsime sau la distanță

Conținutul

    Spre deosebire de aerobic si cardioantrenamentul in intervale de intensitate ridicata HIIT iti permite sa arzi o gramada de calorii si grasimi corporale ore in sir dupa ce termini exercitiile. Mai mult de atat, el nu-ti afecteaza negativ hipertrofia, fiind total compatibil cu cresterea in masa musculara.

    nici o pierdere în greutate după 6 săptămâni

    Din pacate, majoritatea oamenilor NU stiu sa beneficieze la maxim de pe urma lui. Cheia unui HIIT reusit nu e in varietatea de exercitii pe care o faci, ci in progresie.

    dieta forever f15

    De aceea, in cele ce urmeaza am sa-ti arat doua exemple de HIIT foarte eficiente folosind doar 1 exercitiu… …impreuna cu schemele de progres pentru incepatori spre intermediari, ce te vor ajuta sa scapi de tot mai multa grasime saptamana de saptamana.

    Dupa cum se vede si din poza de mai sus, un Burpee consta din: coborarea in maini, saltul cu picioarele inapoi intr-o pozitie de flotare, executia unei flotari pentru cei ce pot astasaltul inapoi cu genunchii la piept si o genuflexiune plus salt in inaltime cu mainile deasupra capului.

    pierderea greutății în momentul morții

    Pasii de urmat pentru acest HIIT: Foloseste un cronometru pe intervale poti descarca o aplicatie pe mobil si seteaza-l la 20 de intervale 10 efort intercalate cu 10 de odihna dupa parametri saptamanii mentionati mai jos. In intervalul de efort executa cat mai multe Burpee incercand de fiecare data sa treci prin miscari cat mai rapid si corect.

    pierde grăsime și a fi rupt

    In intervalul de odihna singura tinta e refacerea. Daca doresti, poti merge usor la pas lent sau executa miscari de stretching. Repeta 10 runde si vei completa un antrenament HIIT foarte eficient.

    coduri de cărămidă provocarea în greutate

    In doar 10 minute vei stimula arderea mai multor grasimi si obtine mult mai multe beneficii decat in de minute de efort aerobic clasic. Progresia acestui antrenament HIIT: Saptamana I: antrenamente cu 20 secunde efort intens si 60 secunde odihna Saptamana II: antrenamente cu 20 secunde efort intens si 40 secunde odihna Saptamana III: antrenamente cu 30 arde sprinturi de grăsime sau la distanță efort intens si 40 secunde odihna Saptamana IV: antrenamente cu 30 secunde efort intens si 30 secunde odihna Nota: Daca primul nivel de mai sus e prea usor pentru tine, asigura-te ca executi miscarea cat poti de rapid apoi progreseaza direct la o varianta cu mai putin timp de odihna.

    Exemplul 2: Antrenament HIIT simplu si eficient pentru la Sala sau in Aer Liber Sprintul — alergatul la viteza maxima pe care o poti genera — e unul dintre cele mai eficiente exercitii pe care l-ai putea face pentru sculptarea unui corp impresionant.

    fat burning kcal

    Uita-te numai la un sprinter de top comparativ cu un alergator la maraton si cu siguranta te vei convinge de asta. Pentru acest HIIT simplu si eficient iti recomand in mod special sprinturi in aer liber, ideal in sus pe un deal putin inclinat, sau sprinturi pe banda rulanta la sala.