Modalități de a-ți pierde grăsimea. PLATA SI LIVRARE

Arderea grăsimii interioare a coapsei. Cum să scapi de grăsimea interioară a coapselor

Modalități de a-ți pierde grăsimea. PLATA SI LIVRARE

Pagina principala 7 exerciții pentru arderea grăsimii coapsei Coapsele interioare reprezintă o zonă problematică pentru acumularea de grăsime în organism, în special la femei. Această acumulare grasă face picioarele inestetice și este chiar mai greu de pierdut decât burtica încăpățânată. Cel mai bun mod de a pierde grăsimea coapsei este să mâncați o dietă sănătoasă și să faceți mișcare în mod corect.

Urmați cele șapte arderea grăsimii interioare a coapsei care Prietenos vă descrie în acest articol pentru a obține picioarele subțiri și tonifiate ale viselor voastre.

Burpee Burpeele sunt un exercițiu excelent pentru arderea grăsimilor.

reduce arderea grăsimii în coapse interioare

Acest antrenament lucrează toți mușchii corpului și este, de asemenea, perfect pentru a vă întări și tonifica silueta generală. Efectuați de repetări pentru rezultate optime. Ghemuit, cu palmele sprijinite pe pământ.

  • CUM SĂ SCAPI DE GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI (CU POZE) - ENCICLOPEDIE -
  • Cum sa slabesti la picioare: Alte articole interesante pe aceeasi tema:
  • arde grasimea interioara a coapsei 2 saptamani Modalități de a-ți pierde grăsimea
  • Puteți, de asemenea, să vă construiți mușchii în coapse, ceea ce îi poate ajuta să arate tonifiat și să vă ajute organismul să ardă și mai multe calorii.
  • Top ten arzător de grăsime pe care îl puteți cumpăra magazin de sănătate magazin online.

Apoi sări înapoi cu ambele picioare și aterizează într-o poziție de scândură, ținând brațele drepte. Reveniți imediat la o poziție ghemuită. Ridică-te pentru a ajunge în picioare. Pas de reverență Reverența Stride vizează coapsele interioare și ajută la repoziționarea șoldurilor în mod corespunzător, îmbunătățind postura generală.

Începe să stai drept. Acum pas înapoi piciorul stâng și treceți-l în spatele piciorului drept, astfel încât să ajungeți cu picioarele încrucișate și genunchii îndoiți, ca și cum ați face o curse.

cum să mențineți pierderea rapidă în greutate

În același timp, pune mâinile în fața ta, la nivelul pieptului. Repetați același lucru cu piciorul drept. Faceți trei seturi de 12 până la 15 mișcări.

24 de săptămâni pentru a pierde în greutate

Lovituri posterioare După cum sugerează și numele, acest exercițiu întărește mușchii apex burner de grăsime. Începeți prin a vă poziționa pe patru picioare pe podea, cu mâinile în linie cu umerii. Asigurați-vă că spatele este drept și paralel cu podeaua, ridicați călcâiul până la tavan. Țineți această poziție câteva secunde și reveniți la poziția inițială.

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei

Repetați această mișcare cu celălalt picior. Efectuați această mișcare de 10 până la 15 ori pentru fiecare picior.

cum se face sandwich ul de pierdere în greutate

Salturi de broască După cum sugerează și numele, salturile de broască sunt exerciții care imită saltul acestui amfibian. Dar nu vă lăsați păcăliți de simplitatea lor. Acest exercițiu este extrem de eficient, deoarece acționează cvadricepsul, fesierii și articulațiile șoldului.

Pentru a arde acea grăsime în plus care vă face coapsele neatractive, faceți doar aceste hamei de broască.

Începeți să stați cu picioarele în linie cu umerii. Acum îndoiți genunchii și așezați-vă mâinile în fața voastră. Țineți această poziție pentru o secundă sau două. Acum sări și mergi ca o broască. Când aterizați, asigurați-vă că vă îndoiți genunchii pentru a amortiza căderea.

Foarfeca sare Puteți fi siguri de eficacitatea acestui exercițiu simplu că chiar și armata SUA îl folosește ca exercițiu de încălzire și condiționare.

Începeți făcând mici salturi pe loc. Apoi, în timpul săriturii, ridică-ți brațele deasupra capului și întinde-ți picioarele. Efectuați serii de cinci salturi la rând. Ridicare laterală a piciorului Aceasta este o variantă a ridicării clasice a picioarelor, deoarece acest exercițiu se efectuează într-o poziție laterală în decubit dorsal, unde piciorul superior acționează ca rezistență pe piciorul inferior.

stanley pierdere în greutate im un celeb

Avantajul acestui exercițiu este că funcționează nu numai în interiorul coapselor, ci și în exterior, precum și în oblice. Intinde-te drept pe o parte. Așezați-vă capul și gâtul pe brațul inferior.

pierderea în greutate durează 4 săptămâni

Țineți degetele strânse, drepte și departe de corp. Acum ridicați ambele picioare cât mai sus posibil.

pierde în greutate 230 lbs

Trebuie să rămână strânși. Țineți această poziție timp de 2 secunde înainte de a reveni la poziția inițială. Efectuați unul sau două seturi de 15 mișcări pe fiecare parte. Sumo squats Sumo squats nu sunt eficiente numai pentru tonifierea coapselor și arderea grăsimii interioare a coapsei, dar aceste mișcări sunt, de asemenea, excelente pentru a arunca cele mai încăpățânate grăsimi din burtă. Stai cu picioarele depărtate, astfel încât picioarele tale să depășească lățimea umerilor.

Poziționați picioarele la 45 de grade.

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapselor

Acum efectuați o ghemuit de 90 de grade în timp ce vă strângeți mâinile sub bărbie. Apoi du-te înapoi la jumătatea drumului, înainte de a coborî din nou. De asemenea, puteți păstra o greutate în mâini pentru a face exercițiul mai dificil și mai eficient.

Secretul pentru rezultate optime este consistența. Trebuie să respectați o rutină de antrenament și să rămâneți cât mai regulat posibil.

Cum scapi rapid de grasimea de pe coapse. Trucuri care nu dau gres

Și tu, te ții de programul tău de antrenament sau vreodată sări peste sesiuni? Ce alte tipuri de exerciții faceți pentru a vă menține în formă? Spune-ne în comentarii!

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei și de grăsimea stomacului Cum să arzi doar grăsime ce arzător de grăsime să folosească.