Ghid Dieta Ketogenică – Suplimente Keto, Meniu, Rezultate, Sfaturi Începători

Dieta ketogenica, Dieta cetogenică (cetogenă, ketogenică, cetozică) - explicații, beneficii

Însă sunt bogate și în calorii și îți pot încetini procesul de slăbire atunci când le consumi prea des.

trambulină beneficii pierdere în greutate metoda de pierdere în greutate coroziune

În cantități mai mici se pot consuma și midgale, semințe de pin și alune de pădure. Evită sau consumă și mai rar caju, fistic și arahide în dieta ketogenică. Semințe crude -consumă: semințe de floarea-soarelui crude, semințe de dovleac, susan, semințe de in, chia, cânepă etc.

Dieta keto: Meniu, alimente permise, alimente interzise si rezultate - Sensiblu

Făină low-carb -consumă: făină de cocos, de migdale, făină de in, făină universală fără carbohidrați Szafifibre NoCarbfăina din konjactărâțe de psyllium. Pentru pâineclătitebrioșe sau alte preparate low-carb care necesită făină se pot folosi acestea în diferite combinații.

mtv adevărata pierdere în greutate ajutorul exlax cu pierderea în greutate

Citește mai multe despre făinuri în low-carb. Lapte vegetal -consumă: lapte de cocos, băutură din cocos, băutură de migdale, toate fără adaos de zahăr.

Meniu de navigare

Se pot consuma ca băuturi și folosi la prepararea budincii de chiaa smoothiurilor sau a ciocolatei dieta ketogenica. Ai grijă să alegi întotdeauna o variantă neîndulcită. Fructe de pădure -consumă: zmeură, căpșune, agrișe, mure, coacăze, afine ultimele într-o cantitate mai mică. Fructele de pădure sunt printre cele mai bogate în antioxidanți și conțin o cantitate mai mică de zaharuri.

Consumă-le în cantitate mică atunci când dorești să slăbești, ca și gustare sau incluse într-un desert.

Beneficiile dietei ketogenice

Citește mai mult despre fructe în low-carb și keto. Sosuri —consumă: maioneză de casă, muștar, smântână, cremă de cocospastă de roșii fără zahărsosuri low-carb făcute în casă Spun adesea faptul că cea mai sănătoasă mâncare este cea pe care o faci acasa.

Acest lucru se aplică mai ales pentru sosuri, care adesea au diferite ingrediente care nu sunt permise în dieta ketogenică da, inclusiv zahăr. Sursă poza. Condimente -consumă: sare, sare roz de Himalaya, piper negru, cayenne, albscorțișoară ceylon, ghimbir, chilli, rozmarin, pătrunjel, oregano, busuioc, mentă etc.

Condimentele conțin și ele glucide, majoritatea în cantități nesemnificative, excepție făcând pudra de usturoi.

Principiile dietei ketogenice

Aici poți vedea un ghid al condimentelelor, efectele lor benefice și glucidele conținute. Evită mixurile de condimente care conțin și zahăr adăugat. Băuturi -consumă: apă, dieta ketogenica aromatizată, ceai verde, cafea, un pahar de vin roșu sau alb dieta ketogenica Atunci când vine vorba despre băuturi, cel mai important lucru este dieta ketogenica nu aibă zahăr sau alți îndulcitori adăugați precum miere, sirop de agave, zahăr de cocos etc.

Cea mai bună idee este să consumi ceaiul și cafeaua neîndulcite.

Modul de funcționare a dietei ketogenice

Poate fi ciudat la început, dar te obișnui cu dieta ketogenica și nu dieta ketogenica mai simți nevoia să consumi băuturi dulci. De asemenea, ocazional poți consuma cantități mici de vin sec, roșu sau alb. Încearcă să eviți băuturile dieta ketogenica îndulcite cu îndulcitori artificiali sau consumă-le doar extrem de rar.

Evită sucurile de fructe sau freshurile, atât cele din comerț cât și cele făcute acasă. Chiar dacă conțin doar zahărul natural din fructe, ele determină creșterea glicemiei și nu se consumă în dieta ketogenică, putând duce la creșterea în greutate.

Îndulcitori -consumă: Green Sugar, eritrit, tagatozași în cantități mai mici sau ocazional, xilit. Pentru îndulcirea deserturilor eu dieta ketogenica Green Sugar, îndulcitor natural și sănătos pe bază de stevia.

Clinica stomatologica Unirea

În cazul în care achiziționezi îndulcitor sau produsele keto-friendly de pe site-ul greensugar. În prima lună la keto este recomandat să eviți deserturile și îndulcitorii, pentru a-ți asigura o adaptare corespunzătoare. Mai târziu, poți să consumi ocazional alimente îndulcite folosind acești îndulcitori permiși. Evită orice îndulcitor cu indicele glicemic crescut, cum sunt zahărul, zahărul brut, melasa, zahărul dieta ketogenica cocos, mierea, siropul de agave, siropul de arțar, dextroxa, maltodextrină, maltitol etc.

Ce să eviți complet Zahărul Modalități ușoare ciudate de a pierde în greutate mai nociv aliment din dieta modernă. Evită zahărul și toate produsele ce îl conțin: băuturile îndulcite, ciocolata, înghețata, deserturile cu zahăr, biscuiții, cerealele pentru micul dejun etc.

Mănânci grăsimi și slăbești, cu dieta ketogenică

Cerealele și amidonul În dieta ketogenică este necesar să eviți produsele precum: pâine, paste, grâu, ovăz, orz, secară, dieta ketogenica, hrișcă, bulgur, amarant, quinoa, linte, fasole uscată, mazăre, morcovi, orez, cartofi, cartofi dulci, musli, granola etc. Fructele dulci Fructele cu un conținut mai mare de zaharuri naturale precum bananele, strugurii, merele etc. Berea Berea conține carbohidrați cu indice glicemic mare care se absorb foarte repede în sânge, determinând creșterea glicemiei.

50 de kilograme pierdere în greutate înainte și după efectele secundare ale suplimentelor de pierdere a grăsimilor

Evit-o în totalitate în dieta keto.