Cum să slăbiți umerii și pieptul,

Călărie Cum să slăbiți umerii strânși cu yoga Mai ales dacă lucrați într-un mediu de birou și aveți o postură slabă, umerii strânși pot fi o problemă pentru dvs.

cum să slăbiți umerii și pieptul

Umerii strânși pot duce la un gât rigid, precum și la probleme de cum să slăbiți umerii și pieptul. Cu toate acestea, puteți relaxa umerii strânși cu yoga.

Cum Să Slăbești în Piept - Metode, Exerciții Acasă | Articole de sănătate

Multe posturi de yoga lucrează pentru a elibera tensiunea din gât este drumstick frunze bun pentru pierderea în greutate umeri, precum și pentru a crește raza de mișcare. Puteți folosi ipostaze care vă întăresc și trunchiul pentru a vă oferi stabilitate umerilor și pentru a vă îmbunătăți postura.

Pași Metodă unu din 3: Eliberarea tensiunii umărului și gâtului unu Relaxați-vă în poziția copilului. Poza copilului poate ajuta la eliberarea tensiunii din umeri, gât și spate. Aceasta este o poziție de odihnă folosită adesea în timpul practicii de yoga atunci când trebuie să faceți o pauză și să vă reconectați cu respirația.

  • Cum să slăbești în piept Articole similare Cum să scapi de rulourile pentru braț Cum să faci mișcare pentru a arde grăsimea toracică la bărbați Cum să scapi de excesul de grăsime mamară Cum să slăbești în zona sânilor și a spatelui Cum să faci ședințe fără să îți ancorezi picioarele Excesul de grăsime din corpul dumneavoastră prezintă riscul multor probleme de sănătate, inclusiv boli de inimă, diabet și unele forme de cancer.
  • Cum să slăbești în piept - metode, exerciții acasă Video: primul videoIunie Cum să slăbești în piept Sânii frumoși și tonifiați sunt cu siguranță visul oricărei femei, dar sânii mari sunt uneori o mare problemă, deoarece provoacă o mulțime de inconveniente.

Începeți prin a îngenunchea pe un covor de yoga sau pe o altă suprafață moale, cum ar fi un covor sau o pătură. Genunchii ar trebui să fie întinși, cu degetele mari atingându-se sub tine. Puteți rula o pătură sau un prosop sub sau în spatele genunchilor pentru a ușura presiunea dacă vă deranjează în această poziție - scopul acestei ipostaze este să vă simțiți confortabil. Apăsați-vă șoldurile în jos spre călcâi și pliați-vă de pe șolduri, odihnindu-vă trunchiul peste sau între coapse.

Așezați-vă fruntea pe covor, ținându-vă brațele în lateral, cu palmele în sus.

Video: primul video 2021, Iunie

Dacă aveți nevoie de asistență suplimentară, încercați să utilizați un suport sau un scaun. De asemenea, puteți intra în poziția extinsă a copilului, atingând brațele drepte și înainte, dincolo de cap. Aveți grijă dacă faceți acest lucru să nu vă strângeți umerii. Ar trebui să rămâneți în această poziție timp de cum să slăbiți umerii și pieptul până la 10 respirații profunde, dar poziția este suficient de blândă încât să puteți rămâne aici cât doriți, concentrându-vă asupra respirației.

Poza Eagle întinde umerii și spatele, precum și ajută la consolidarea forței în piept, spate și umeri.

Cum să slăbești în piept

Prin deschiderea articulațiilor, puteți elibera tensiunea, precum și îmbunătăți mobilitatea în umeri. Pentru a vă întinde umerii, puteți folosi poza brațelor vultur într-o poziție așezată confortabil.

Rişti să supraantrenezi pieptul, iar umerii să nu fie prelucraţi în măsura necesară. Se poate 1 mari şi mici 2 muşchii superiori, dar cu funcţionalitate diferită De exemplu, la acelaşi antrenament se poate lucra asupra muşchilor pieptului şi bicepsul sau spatele şi tricepsul. Intensitatea se va repartiza uniform, suprasolicitarea unui grup mare de muşchi, cu funcţii antagoniste unui grup mic, nu va face rău.

O poziție completă de vultur poate fi dificilă pentru cei noi la yoga, deci poate fi benefic să începeți așezându-vă într-o poziție confortabilă și practicând brațele. Ajungeți în fața dvs.

Aduceți mâna dreaptă în jurul interiorului încheieturii mâinii stângi, astfel încât să puteți apăsa palmele împreună. Dacă este prea mult, înfășurați brațul drept sub stânga pentru a vă îmbrățișa. Încercați să vă aduceți mâinile la omoplații opuși.

Pe măsură ce strângeți brațele împreună, concentrați-vă pe coborârea umerilor pe spate. Rămâneți în poziție între 15 și 30 de secunde, respirând profund. Cu fiecare respirație, încercați să vă scufundați un pic mai adânc în ipostază, îndoiți puțin mai mult genunchii. Pentru a vă provoca cu o poziție completă de vultur, începeți dintr-o poziție în picioare. Îndoiți ușor genunchii și ridicați piciorul drept, astfel încât să vă echilibrați pe piciorul stâng.

Dacă simți că ai nevoie de sprijin suplimentar, poți folosi un perete sau un scaun.

cum să slăbiți umerii și pieptul

Luați-vă un moment pentru a vă baza și pentru a vă găsi echilibrul. Apoi, mișcă-ți piciorul drept înainte, traversează-l peste stânga și, dacă poți, pune-ți piciorul drept în spatele piciorului stâng.

ANTRENAMENT PT PIEPT ACASA *FARA ECHIPAMENT*

Scufundați-vă șoldurile, astfel încât să arate ca și cum așezați pe un scaun invizibil. Strângeți coapsele împreună și păstrați șoldurile în fața covorului. În acest moment, continuați să vă aduceți brațele în poziția de vultur. Această poziție vă va întinde și întări rotatoarele umărului pentru a slăbi umerii strânși și vă va ajuta să vă măriți raza de mișcare. De asemenea, puteți face această poziție în timp ce stați la birou.

Probleme Frecvente

Începeți într-o poziție așezată confortabil. Inspirați și ajungeți în sus cu brațul drept. Pe măsură ce expiri, îndoiți cotul pentru a lăsa mâna și antebrațul pe spate.

cum să slăbiți umerii și pieptul

Asigurați-vă că bărbia este ridicată și căile respiratorii sunt complet deschise. Încercați să nu vă atingeți capul cu brațul drept. La o inspirație, ajungeți la brațul stâng în spatele și în sus pentru a vă apuca degetele drepte și a vă lega mâinile.

cum să slăbiți umerii și pieptul

Dacă nu puteți ajunge, puteți folosi un prosop sau o curea. Alungește-ți trunchiul, trăgându-ți umerii pe spate și departe de urechi.

Cum se combină armonios exerciţiile la antrenament (nu sunt atât de multe!) - Om Activ

Rămâneți în poziție timp de cinci respirații, apoi comutați și faceți cealaltă parte. Puteți modifica alte ipostaze făcând brațe de vacă.

cum să slăbiți umerii și pieptul

Warrior 2 vă întinde și vă întărește picioarele, gleznele, pieptul și umerii. O simplă modificare a brațului poate adânci și mai mult întinderea umerilor pentru a vă ajuta să le slăbiți cum să slăbiți umerii și pieptul sunt strânse. Pentru a vă concentra pe umeri, în schimb Warrior 2 puteți efectua întinderea umărului cu fața de vacă în timp ce stați pe covor într-o poziție confortabilă.

Apoi, ridicați brațul drept în sus de-a lungul urechii și îndoiți cotul, lăsând mâna la spate.

Account Options

Ridică mâna și apucă-ți cotul drept cu mâna stângă, trăgându-ți cotul drept. Rămâneți în această poziție timp de trei până la cinci respirații profunde, apoi comutați și faceți cealaltă parte. Pentru a adăuga picioarele în această poziție, începeți într-o poziție în picioare, apoi pe un pas de expirație sau săriți picioarele până când sunt la aproximativ patru picioare distanță.