CÂTE CALORII ARE UN 220 - CALORII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Pierderea în greutate 220 până la 150

Linia de jos Mulți oameni care au decis să slăbească se găsesc blocați cu o întrebare dificilă - ar trebui să facă cardio sau să ridice greutăți?

Nevoile de bază de calorii pentru un bărbat cu 220 de lire sterline

Sunt cele mai populare două tipuri de antrenamente, dar poate fi greu de știut care este o utilizare mai bună a timpului tău. Acest articol vă spune tot ce trebuie să știți despre antrenament cardio vs greutate pentru pierderea în greutate.

  1. Beneficiile antrenamentului de forță Vacanța pe plajă este la două săptămâni distanță și doriți să vă pierdeți greutatea înainte de a vă îmbrăca costumul de baie.
  2. Ea depinde de vârstă și sex.
  3. Alimente de mâncat Legume Broccoli, roșii, varză, conopidă, tărtăcuță de șarpe, tărtăcuță amară, spanac, ardei gras, tărtăcuță, ardei iute verde, dovleac, okra, vinete, ridiche, nap, morcov, sfeclă roșie, cartof dulce, cartof cu coajă, ridiche verde, mazăredovleac de vară și fasole verde.
  4. Calorii pentru a schimba greutatea Numărul de calorii de care aveți nevoie dacă sunteți bărbat de de kilograme variază în funcție de mai mulți factori diferiți, inclusiv vârsta, nivelul activității și compoziția corpului.
  5. Cum să ajuți o fiică să piardă în greutate
  6. Calculator online IMC – calculează-ți greutatea ideală – NIVEA
  7. Câtă greutate pot pierde în 2 săptămâni? - Sănătate -

Cardio arde mai multe calorii pe sesiune Mulți oameni de știință au cercetat câte calorii ard oamenii în timpul diferitelor activități. Pe baza acestei cercetări, vă puteți folosi greutatea corporală pentru a estima câte calorii veți arde în timpul diferitelor tipuri de exerciții fizice, inclusiv antrenament cardio și greutate.

Pentru majoritatea activităților, cu cât cântărești mai mult, cu atât vei arde mai multe calorii. Dacă cântărești de kilograme 73 kgvei arde aproximativ de calorii la 30 de minute de jogging într-un ritm moderat 1. Dacă ar fi alergat într-un ritm mai rapid de 6 mile pe oră, ar arde în jur de de calorii în 30 de minute 1. Pe de altă parte, dacă te pregătești în greutate pentru aceeași perioadă de timp, s-ar putea să arzi doar în jur de de calorii.

În general, veți arde mai multe calorii pe sesiune de antrenament cardio decât greutatea pentru aproximativ aceeași cantitate de efort.

pierderea în greutate 220 până la 150

Rezumat: Numărul de calorii pe care le arzi în timpul exercițiului fizic depinde de mărimea corpului și de cât de intens faci efortul. De obicei, un antrenament cardio arde mai multe calorii decât un antrenament de antrenament în greutate de aceeași durată.

Ce sunt dietele

Antrenamentul în greutate te ajută să arzi mai multe calorii în fiecare zi Deși un antrenament de antrenament pentru greutate nu arde de obicei atâtea calorii ca un antrenament cardio, are și alte avantaje importante 2.

De exemplu, antrenamentul în greutate este mai eficient decât cardio la formarea mușchilor, iar mușchiul arde mai multe calorii în repaus construirea abs pierde burta gras unele alte țesuturi, inclusiv grăsimea pierderea în greutate 220 până la 150.

Din această cauză, se spune în mod obișnuit că construirea mușchiului este cheia creșterii metabolismului odihnitor - adică câte calorii arzi în repaus.

Un studiu a măsurat metabolizmele odihnitoare ale participanților în timpul antrenamentelor în greutate de 24 de săptămâni. Cu toate că acest lucru poate părea bine, este important să ne gândim la câte calorii reprezintă. Pentru bărbați, metabolismul în repaus a crescut cu aproximativ de calorii pe zi.

La femei, a fost doar aproximativ 50 de calorii pe zi. Astfel, antrenamentul cu greutatea și construirea unui pic de mușchi nu vă va transforma metabolismul, dar poate crește cu o cantitate mică.

Ce este planul dietetic indian?

Cu toate acestea, antrenamentul în greutate are și alte beneficii importante pentru arderea caloriilor. Mai exact, cercetările au arătat că arzi mai multe calorii în orele următoare unei sesiuni de antrenament în greutate, în comparație cu un antrenament cardio 5, 6, 7. De fapt, există rapoarte privind metabolismul în repaus rămânând ridicat până la 38 de ore după antrenamentul în greutate, în timp ce nu a fost raportată o astfel de creștere cu cardio 7. Acest lucru înseamnă că beneficiile de ardere de calorii ale greutăților nu se limitează la exercițiile fizice.

CÂTE CALORII ARE UN - CALORII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Puteți menține arderea caloriilor câteva ore sau zile după aceea. Pentru majoritatea tipurilor de exerciții fizice, un antrenament mai intens va crește numărul de calorii pe care le ardeți ulterior 8.

pierderea în greutate 220 până la 150

Rezumat: Antrenamentul în greutate vă poate îmbunătăți metabolismul în timp, deși schimbările nu sunt mari. De asemenea, antrenamentul în greutate este de obicei mai eficient decât cardio, la creșterea numărului de calorii pe care le arzi după un antrenament.

Instruirea la intervale de mare intensitate oferă avantaje similare Cardio în mai puțin timp Deși antrenamentul cardio și greutatea sunt două dintre cele mai populare antrenamente, există și alte opțiuni.

Unul dintre acestea este antrenamentul cu intensitate mare HIITcare implică scurte explozii de exerciții foarte intense alternate cu perioade de recuperare de intensitate mică 9, De obicei, un antrenament HIIT va dura aproximativ de minute.

Puteți utiliza HIIT cu o varietate de exerciții diferite, inclusiv sprinting, ciclism, sărituri sau alte exerciții de greutate corporală. Un studiu a comparat caloriile arse în timpul a 30 de minute de HIIT, antrenament în greutate, alergare și ciclism.

TOP SERVICII

Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă neapărat că alte tipuri de exerciții fizice nu sunt bune pentru pierderea în greutate. HIIT și Cardio tradițional pot avea efecte similare asupra pierderii în greutate Cercetările care au examinat peste de adulți supraponderali și obezi au descoperit că HIIT și tradiționalul cardio au redus grăsimea corporală și circumferința taliei la măsuri similare Mai mult, alte cercetări au arătat că antrenamentele în stilul HIIT ar putea arde aproximativ același număr de calorii ca cardio tradițional, deși acest lucru depinde de intensitatea exercițiilor fizice.

Unele cercetări estimează că puteți arde aproximativ de calorii în 30 de minute de cardio sau HIIT dacă cântăriți aproximativ de kilograme 73 kg Unul dintre beneficiile potențiale ale HIIT este acela că puteți petrece mai puțin timp efectiv, deoarece perioadele de odihnă sunt incluse între perioadele intense de activitate.

  • Antrenamentele sale și programele de nutriție au ajutat sute de bărbați și femei să-și găsească formele prețuite.
  • Cum să ardeți grăsimea abundentă
  • Dr ming ceai

Unele cercetări arată că ar putea arde mai multe calorii decât greutăți sau cardio. În general, poate produce o pierdere în greutate similară cu cea cardio, dar cu mai puțin timp alocat exercițiului. Utilizarea mai multor tipuri de exerciții poate fi cea mai bună Colegiul American de Medicină Pierderea în greutate 220 până la 150 ACSM este una dintre cele mai mari și mai respectate organizații care oferă recomandări de exercițiu.

A publicat recomandări bazate pe dovezi pentru pierderea în greutate Cât de mult trebuie să faceți exerciții pe săptămână? În general, ACSM afirmă că probabil mai puțin de de minute pe săptămână de activitate fizică moderată sau viguroasă, cum ar fi cardio, nu este suficient pentru pierderea în greutate.

Totuși, aceasta afirmă că mai mult de de minute pe săptămână de acest tip de activitate fizică este suficientă pentru a ajuta la producerea pierderii în greutate la majoritatea oamenilor. În plus, cercetările arată că oamenii tind să piardă mai multă greutate corporală atunci când au niveluri mai mari de activitate fizică Ce tipuri de exerciții ar trebui să faci? Interesant este că revizuirea ACSM a cercetării a constatat că antrenamentul în greutate nu este foarte util pentru pierderea în greutate.

Planul de dietă indiană sănătoasă (1 lună) pentru pierderea în greutate - Ingrijirea Pielii -

Cu toate acestea, este important să vă amintiți că, chiar dacă greutatea dvs. De exemplu, antrenamentul în greutate poate duce la o creștere a mușchilor și la o scădere a grăsimilor. Dacă mușchiul și grăsimea dvs. Un studiu amplu la adulți supraponderali sau obezi ajută la punerea în perspectivă a tuturor exercițiilor fizice și a pierderii în greutate.

Participanții au fost împărțiți în trei grupe de exerciții: cardio, greutăți sau cardio plus greutăți După opt luni, cei care au făcut cardio și greutate plus greutate au pierdut cea mai mare greutate și grăsime. Între timp, ponderile și grupurile cardio-plus-greutăți au câștigat cel mai mult mușchi.

Poate este timpul să începi să exersezi?

În general, grupul cardio-plus-greutăți a avut cele mai bune modificări ale compoziției corpului. Au pierdut în greutate și grăsime, câștigând în același timp și mușchi. Aceasta înseamnă că un program care combină cardio și greutăți poate fi cel mai bun pentru îmbunătățirea compoziției corpului. Rezumat: Cardio este mai eficient decât antrenamentul în greutate la scăderea grăsimii corporale dacă faceți mai mult de de minute pe săptămână.

Antrenamentul în greutate este mai bun decât cardio pentru construirea mușchilor. O combinație de cardio și greutăți poate fi cea mai bună pentru îmbunătățirea compoziției corpului.

Cea mai bună dietă din lume.

Atât dieta, cât și exercițiile fizice sunt critice pentru succesul pe termen lung Majoritatea oamenilor știu că exercițiile fizice și o dietă sănătoasă sunt esențiale pentru o sănătate optimă. Toate organizațiile majore de sănătate recomandă schimbarea dietei și a rutinei dvs. Angajamentul pentru cel mai bun program de exercițiu nu este suficient, pierderea în greutate 220 până la 150 mai trebuie să acordați atenție dietei dvs.

  • Autorul acestei cele mai bune diete este chirurgul plastic Stephen Pratt, care susține că pe lângă cele 14 alimente de mai sus, puteți folosi și altele, dar aportul săptămânal de fasole ar trebui să fie în cantitate de patru porții de g, somon - porții g, curci - g porții și cel puțin g piulițe, împărțite în 5 porții.
  • Curăță pentru a pierde greutatea gnc
  • Cum să pierzi burta gras 4 săptămâni

Cercetările au arătat că programul ideal pentru pierderea în greutate pe termen lung include o reducere moderată a aportului de calorii și un bun program de exerciții fizice În timp ce mulți oameni știu că o dietă sănătoasă este esențială pentru pierderea în greutate, unii merg prea departe și spun că dieta este singurul lucru care contează.

Cu toate acestea, este important să ne dăm seama că și exercițiile fizice ajută. O revizuire științifică, care a inclus peste de persoane, a examinat efectele de scădere în greutate ale dietei, plus exercițiile fizice și le-a comparat doar cu efectele modificărilor alimentare. Mai mult, programele care au inclus dieta plus exercițiul fizic au fost, de asemenea, mai eficiente decât dieta singură la menținerea pierderii în greutate după un alt an.

Rezumat: O dietă sănătoasă și un bun program de exerciții fizice sunt doi dintre cei mai critici factori pentru succesul pe termen lung al pierderii în greutate.

Personal Trainer: Antrenament functional pentru pierderea in greutate

Programele de pierdere în greutate care includ exerciții fizice pot duce la o pierdere pierderea în greutate 220 până la 150 greutate mai mare și la o mai bună întreținere pierderea în greutate 220 până la 150 greutate în timp. Linia de jos Atât cardio, cât și greutățile te pot ajuta să devii mai sănătos și mai potrivit.

Sergey Sivets: antrenament și nutriție pentru pierderea în greutate - Societate -

Un antrenament cardio arde mai multe calorii decât un antrenament de antrenament pentru greutate. Cu toate acestea, metabolismul dvs.

pierderea în greutate 220 până la 150

Astfel, programul ideal de exerciții pentru îmbunătățirea compoziției și sănătății corpului include cardio și greutăți.

Cel mai bine este să faci ambele. Recomandate Pe Portalul